Pomimo rosnącej świadomości ekologicznej, w Polsce wciąż tylko 50-60% opakowań szklanych trafia do recyklingu, podczas gdy średnia w Unii Europejskiej wynosi około 70%, a w niektórych krajach przekracza 90%- informuje Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.
Podmiot prowadzi obecnie ogólnopolską kampanię edukacyjną Szkło Must Go On, której celem jest zwiększenie efektywności segregacji szkła i podniesienie poziomu jego recyklingu.
Kampania wykorzystuje innowacyjne podejście do edukacji ekologicznej, opierając się na sile mediów społecznościowych, takich jak TikTok, Faceboook i Instagram, aby dotrzeć do różnych grup wiekowych, w tym do młodszego pokolenia. Łącząc edukację z rozrywką, kampania publikuje krótkie filmy, grafiki edukacyjne i konkursy, które angażują użytkowników i przypominają, jak ważna jest właściwa segregacja szkła.
Zachęcamy do odwiedzenia SM kampanii
facebook.com/szklomustgoon.rekopol/
Piosenka „Daj mi znów żyć” Mateusza Gędka:
Posłuchaj w serwisach streamingowych: https://magicrecords.lnk.to/Dajmiznowzyc
Zobacz teledysk na Youtube: https://youtu.be/m-iWUBkrxCo